تدریس آموزش برق خودرو

تمام خودرو ها از دو بخش اساسی تشکیل شده اند. یکی از دو بخش اصلی خودرو، سیستم برق خودرو می باشد. سیستم برق خودرو بعد از پیشرفت علم الکترونیک جای خود را در خودرو های امروزی باز کرد. این سیستم امروزه بخش جدا ناپذیر خودرو ها می باشد. شما از لحظه ای که می خواهید درب خودروی خود را باز کنید با سیستم برق خودرو درگیر هستید تا زمانی که از خودرو پیدا می شوید. به همین دلیل داشتن اطلاعات در مورد برق خودرو به اندازه اطلاعات مکانیکی برای هر راننده ای لازم و ضروری می باشد. به همین دلیل امروز قصد داریم بهترین دوره آموزشی برق خودرو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

برق خودرو

در اول مقاله به اهمیت برق خودرو اشاره کردیم. در این بخش در مورد ساختار کلی سیستم برق خودرو توضیحات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد. سیستم برق خودرو را می توان به سیستم خون رسانی بدن انسان تشبیه کرد. زیرا خون در بدن انسان حکم برق را دارد و باعث حیات خودرو می شود. سیستم برق خودرو از پنج بخش اصلی تشکیل شده است که شامل بخش های زیر می باشد.

  1. تولید کننده برق
  2. ذخیره کننده برق
  3. توزیع کننده برق
  4. کنترل کننده ها
  5. مصرف کننده برق
جامع ترین دوره آموزشی برق خودرو

برق خودرو

تولید کننده برق یا همان دینام خودرو وظیفه تولید برق را در سیستم برق خودرو بر عهده دارد. به صورتیکه دینام خودرو انرژی مکانیکی خودرو در هنگام روشن بودن را به انرژی الکتریکی با ولتاژ 12 ولت تبدیل می کند. این ولتاژ، مناسب ترین ولتاژ برای مصرف کننده های برق در سیستم برق خودرو می باشد. زمانی که برق مورد نیاز توسط دینام تولید می شود باید در جایی ذخیره شود. باتری یا همان ذخیره کننده برق وظیفه ذخیره سازی برق مازاد تولیدی را بر عهده دارد. تا در هنگام خاموش بودن موتور خودرو برق مورد نیاز را تامین کند.

توزیع کننده ها یا همان سیم کشی خودرو همان رگ ها در سیستم خون رسانی بدن انسان می باشند. برق تولیدی یا برق ذخیره شده توسط سیم کشی خودرو به تمام نقاط خودرو می رود.کنترل کننده ها وظیفه کنترل برق ورودی به مصرف کننده ها را دارند. مانند کلید ها و دسته های کنترلی می باشند. مصرف کننده برق تمام وسایل برقی خودرو می باشد که به وسیله برق کار می کنند.

آموزش برق خودرو

با توجه به توضیحات داده شده قطعا اهمیت آموزش برق خودرو را متوجه شده اید. برای اینکه به سیستم برق خودرو آشنا شوید حتما باید تحت نظر استاد این آموزش را ببینید. زیرا برق خودرو را نمی توان به صورت تجربه و به وسیله آزمون خطا یاد گرفت. اگر در این آزمون و خطا ها اشتباهی رخ دهد امکان دارد به سیستم برق خودرو و به خصوص به سیم کشی خودرو آسیب جدی وارد کنید و یا حتی باعث سوختگی کامل سیم کشی خودرو شوید. به همین دلیل برای یادگیری کامل برق خودرو باید در دوره آموزشی برق خودرو شرکت کنید.

بهترین دوره آموزشی برق خودرو

هر انسان عاقلی زماانی که می خواهد محصول یا خدمتی را دریافت کند به دنبال بهترین ها می گردد. به همین جهت ما در مجتمع تخصصی فن خودرو تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین و جامع ترین دوره آموزشی برق خودرو را در اختیار مخاطبان و هنرجویان عزیز قرار دهیم. در دوره آموزش برق خودرو تمام بخش های برق خودرو که در بالا به آن ها اشاره شد به صورت جامع و کامل آموزش داده می شود. علاوه بر آموزش آکادمیک و تئوری در این دوره آموزش عملی نیز وجود دارد. زیرا ما معتقد هستیم که بهترین روش برای آموزش امور فنی، آموزش عملی آن می باشد.

دوره آموزش برق خودرو درجه دو تدریس آموزش برق خودرو دوره برق خودرو  آموزش برق خودرو

مباحث اصلی دوره برق خودرو

در دوره برق خودرو مجتمع تخصصی فن خودرو مباحثی که مورد بحث قرار می گیرد شامل موارد زیر می باشد:

  1. ابزار شناسی
  2. سیم کشی
  3. سیستم استارت اتومبیل
  4. مدارهای الکتریکی خودرو
  5. دینام خودرو
  6. رله‌های خودرو
  7. سیستم برف پاک کن خودرو
  8. بخاری خودرو
  9. فلاشر

مباحث این دوره مخصوص به دوره درجه یک می باشد. لازم به ذکر است که دوره های آموزشی برق خودرو مجتمع تخصصی فن خودرو از دو بخش عمومی و 11 بخش تخصصی تقسیم بندی شده است. در نتیجه اگر تمام دوره های مخصوص به برق خودرو را پشت سر بگذارید به صورت جامع و کامل با تمام مباحث برق خودرو آشنا خواهید شد.

مزایای دوره برق خودرو

دلیل این که دوره آموزش برق خودرو مجتمع تخصصی فن خودرو را از دیگر دوره ها متمایز می کند موارد زیر می باشد:

  • آموزش با مبنای فنی و حرفه‌ای مباحث برق خودرو
  • افزایش تخصص و مهارت برای تعمیرکاران و شاغلان
  • کار عملی بر روی انواع خودرو های ایرانی و خارجی
  • آموزش فشرده با زبانی ساده و همه گیر
  • صرفه جویی در زمان و انرژی
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  • ورود آسان به بازار کار و کسب تخصص و مهارت کاری
  • خوابگاه رایگان برای کارآموزان آقا که از شهرستان برای شرکت در این دوره اقدام می کنند.

تمام این موارد باعث می شود که ما به راحتی این ادعا را بکنیم که بهترین دوره آموزش برق خودرو را می توانید در مجتمع تخصصی فن خودرو تجربه کنید.

آموزشگاه برق خودرو

آموزشگاه برق خودرو یکی از بخش های مجتمع تخصصی فن خودرو می باشد. مجموعه ما با 15 سال تجربه در زمینه آموزش تمامی فنون خودرو سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته است. در مجموعه ما علاوه بر آموزش علمی و جامع برق خودرو، شما می توانید بعد از گذراندن دوره برق خودرو در آزمون های مجتمع آموزش های فنی و حرفه ای کشور شرکت کنید و به راحتی در این آزمون ها موفق شوید. بعد از دریافت مدرک رسمی از آموزش فنی و حرفه ای کشور حتی می توانید به عنوان یک شغل به آن نگاه کنید.

جمع زیادی از شرکت کنندگان در این دوره در ابتدا فقط قصد آشنایی با سیستم برق خود را داشتند اما بعد از گذراندن این دوره و شرکت در آزمون سازمان فنی و حرفه ای کشور و با دریافت مدرک رسمی و بین المللی آن به این فکر افتادند که با مدرک خود وارد بازار کار شوند. داشتن مدرک رسمی شما را به راحتی وارد بازار کار می کند.

مزایای دوره آموزش برق خودرو مزایای دوره آموزش برق خودرو

جمع بندی

با توجه به توضیحت داده شما متوجه شده اید که برق خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در نتیجه یاد گیری برق خودرو برای هر راننده ای لازم و ضروری می باشد. به همین دلیل شرکت در بهترین دروه آموزش برق خودرو بهترین روش برای آشنایی کامل با برق خودرو می باشد. این آموزش ها به صورت جامع و کامل توسط مجتمع تخصصی فن خودرو ارائه می شود. برای شرکت در این دوره ها نیاز به هیچ پیش نیازی نیست. امیدوارم این مطلب برای تمام عزیزان مفید به فایده باشد. با ما همراه باشید.

سوالات متداول

  1. برق خودرو را به چه چیزی تشبیه می کنند؟
    سیستم برق خودرو را می توان به سیستم خون رسانی بدن انسان تشبیه کرد. زیرا خون در بدن انسان حکم برق را دارد و باعث حیات خودرو می شود.
  2. سیستم برق خودرو از چند بخش تشکیل شده است؟
    سیستم برق خودرو از پنج بخش اصلی تشکیل شده است: تولید کننده برق – ذخیره کننده برق – توزیع کننده برق – کنترل کننده ها – مصرف کننده برق.
  3. مباحث اصلی دوره برق خودرو چیست؟
    ابزار شناسی – سیم کشی – سیستم استارت اتومبیل – مدارهای الکتریکی خودرو – دینام خودرو – رله‌های خودرو – سیستم برف پاک کن خودرو – بخاری خودرو – فلاشر
امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه برق خودرو، آموزش برق خودرو، دوره آموزشی برق خودرو
دوره آموزشی برق خودرو