دوره انژکتور

حتما تا به حال در رابطه با تعمیرات تخصصی سیستم انژکتور خودرو شنیده اید و یا در تبلیغات به چشمتان خورده و خیلی از شما از قابلیت های تعمیراتی و استفاده از نرم افزار ها به سوالات زیادی برخورده باشید که در اینجا با توضیحاتی در این رابطه قصد داریم پیش زمینه ای قبل از شرکت در کلاس ها داشته باشید.

انژکتور یا سیستم پاشش سوخت یکی از قطعات در همه ی خودروهایی است که با سوخت کار می کنند. انژکتور خودرو قطعه ای الکترونیکی- مکانیکی است که در ورودی سیلندر خودرو قرار دارد و وظیفه ی تنظیم و پاشش سوخت یه درون سیلندر را بر عهده دارد که در نهایت این سوخت در فرایند احتراق تبدیل به انرژی شده و سبب به حرکت افتادن خودرو می شود. دراصل اگر انژکتور خودرو به درستی کار کند یعنی کل موتور و سیستم احتراق خودرو درست کار می کند. اما درست کار نکردن انژکتور خودرو یا کلا از کار افتان آن یعنی خودرو با مشکل روبرو شده و به اصطلاح ریپ می زند که این مورد در انتها موجب خاموش شدن خودرو و از حرکت افتان آن می شود.

معرفی سرفصل دوره تخصصی سیستم های انژکتوری و دیاگ

 

معرفی دوره های آموزشی برق و الکترونیک خودرو

 

پیش از حضور انژکتور در طراحی موتور خودرو ها این کار توسط کاربراتورانجام می شد و کاربراتور سوخت را به سیلندر ها می رساند. ولی به دلیل استهلاک زیاد خودرو های کاربراتوری و همینطور هدر رفتن بسیار زیاد سوخت در این موتور ها، کم کم انژکتور جای کاربراتور را گرفت و در حال حاضر همه ی خودروهایی که به نوعی سوخت مصرف می کنند از انژکتور استفاده می کنند.

با توجه به این اگر انژکتور درست کار نکند، عمل احتراق یا به کاملا انجام نمی شود و باعث احتراق ناقص یا عدم احتراق می شود. راه تشخیص درست کار کردن انژکتور خودرو به عهده دیاگ خودرو است. توسط دیاگ زدن خودرو می توانید از طریقه کارکرد صحیح انژکتورخودرو اطمینان پیدا کرده و اگر  در آن با اشکال مواجه شدید، سیستم انژکتور را تعمیر کنید.

کلاس سیستم انژکتور

معرفی دوره برق خودرو

کلاس های حضوری انژکتور و دیاگ

شرح دوره

اصلا نگران نباشید، ما همه یعیوب شایع را برای شما تشریح می کنیم و همه ی راه کار های تعمیراتی و عیب یابی تخصصی را در اختیار شما می گذاریم.

در آموزشگاه برق خودرو کارآموزان توسط برترین اساتید فنی و حرفه ای آموزش دیده و به عنوان تعمیرکار متخصص آماده ی بازارکار می شوند. دوره ی سیستم های انژکتوری و دیاگ در آموزشگاه فنون خودرو به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود تا کارآموزان تمام نیاز های آموزشی خود را قبل از قرار گرفتن در محیط کار برطرف سازند.

مباحث دوره آموزشی سیستم های انژکتوری و دیاگ

مباحث دوره آموزشی سیستم های انژکتوری و دیاگ

  • اصول کارکرد موتور و قطعه شناسی
  • سنسورها و عملگرها
  • شناخت انواع ایسیوها
  • عیب یابی
  • نقشه خوانی
  • سیم کشی
  • کار با دستگاه دیاگ و شستشوی انژکتور

کلاس انژکتور و دیاک دوره سیستم های انژکتوری و دیاگ دوره تخصصی انژکتور انژکتور دوره تخصصی سیستم های انژکتوری و دیاگ کلاس انژکتور دوره انژکتور دوره انژکتور

مزایای دوره تخصصی سیستم های انژکتوری و دیاگ

با شرکت در دوره ی آموزشی سیستم های انژکتوری و دیاگ در آموزشگاه فنون خودرو از مزایای زیر بهره مند می شوید:

  • برگزاری کاملا عملی کلاس های آموزشی
  • حضور اساتید برجسته و متخصص و بسیار با تجربه
  • دسترسی مناسب از تمام قسمت های شهر، نزدیکی به مترو و BRT
  • پشتیبانی کارآموزان بعد از اتمام دوره
  • فراهم کردن خوابگاه مناسب برای کارآموزان شهرستان
  • کارشناسان متخصص مجتمع فنون خودرو برای کمک به کارآموزان خود در مسیر خرید دستگاه دیاگ برای انتخاب مناسب ترین گزینه آن ها را یاری نموده و همچنین برای راحتی کارآموزان دستگاه مورد نیاز آنها را با توجه به مهارت خود در این زمینه برای آنها تهیه می کنند.

شهریه و مدت زمان دوره آموزشی سیستم های انژکتوری و دیاگ

این دوره آموزشی طی 6 جلسه برگزار خواهد شد. هر جلسه 4 ساعته در شهر تهران برای کار آموزان فعال خواهد بود تا بتوانند به تخصص کاری و حرفه‌ای در زمینه آموزش سیستم های انژکتوری و دیاگ خودرو دست یابند. شهریه این دوره مبلغ  4.800.000 تومان است.

 

نکات مهم برای انتخاب آموزشگاه یادگیری سیستم های انژکتوری و دیاگ

  • تجهیزات به روز و کافی برای آموزش
  • تجربه و مهارت اساتید
  • محتوای آموزشی مناسب و به روز
  • کیفیت دوره های عملی
  • حمایت تخصصی کارشناسان از کارآموزان در خرید تجهیزات مورد نیاز برای ورود به بازارکار

مدرک پایان دوره:

در انتهای دوره به شما مدرک تخصصی زیر نظر فنی و حرفه ای داده می شود. و در صورت نیاز گواهینامه بین المللی pcms  استرالیا  و tap انگلیس اعطاء خواهد شد.

بازار کار سیستم های انژکتوری و دیاگ خودرو در ایران

قدیم درآمد تنظیم موتور خودرو های کاربراتوری به نسبت خیلی خوب بود چون خودرو های روز دنیا در آن موقع در ایران بسیار یافت میشد. معرفی شغل تنظیم موتور به  بازار با راه های حال حاضر از ورود خودروهای انژکتوری به ایران شروع شد. با ورود خودروهای انژکتوری پژو از سال1379 این شغل با عنوان انژکتور کار به روی کار آمد و بازارکاری گرمی تا به امروز دارد. به دلیل حساس بودن این شغل نیاز به دستگاه و تجهیزات مخصوص خود را دارد. البته فقط داشتن دستگاه کافی نیست و تجربه و دانش این کار هم لازم است اما تجهیزات مناسب با خودروهای روز عیب یابی را راحت تر می کند. که با شرکت در کلاس های دوره آموزشی برق خودرو درجه 2 هم به تخصص و هم تجربه ی کافی برای شروع کار خواهید رسید و همینطور با پشتیبانی همواره ی اساتید و کارشناسان مسیر تهیه ی تجهیزات لازم برای شروع کار برایتان آسان می شود.

مدت زمان دوره آموزشی سیستم های انژکتوری و

دوره انژکتور

پیش نیاز دوره

دوره تخصصی سیستم های انژکتوری و دیاگ پیش نیاز ندارد.

امتیاز دهید post

1 Comment

  1. ولادتی گفت:

    سلام وقت بخیر بعد از گذراندن دوره برای استارت کار و تهیه دستگاه ها چه مقدار سرمایه لازم است؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه برق خودرو، آموزش برق خودرو، دوره آموزشی برق خودرو
دوره آموزشی برق خودرو