طریقه کشیدن بنزین از ماشین به صورت دستی

راهنمای کشیدن بنزین از ماشین به صورت دستی

تاحالا برایتان پیش آمده که می خواهید بنزین را از باگ ماشینتان به ه دلیلی خارج کنید و نمی دانید که چگونه این کار را انجام بدهید؟ در ماشین های قدیمی به راحتی شما می توانید از روش های قدیمی که با استفاده از شلنگ و باک خودرو، بنزین را از ماشین خارج کنید. اما در ماشین های جدید باک بنزین توری دارد و شما دیگ نمی توانید با کمک شلنگ بنزین را خارج کنید.

ما در این مقاله به صورت کامل در مورد طریقه کشیدن بنزین از ماشین به صورت دستی و همچنین چگونگی کشیدن بنزین از طریق باک خودرو و فیوز پمپ بنزین، با شما صحبت می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بالا برود و در هنگام لزوم از این روش استفاده کنید، با ما همراه باشید.

کشیدن بنزین از طریق فیوز پمپ بنزین

اگر ماشین جدید را بررسی کنید، متوجه می شوید که باک این ماشین ها توری دارند و اجاره وارد کردن شلنگ در باک وجود ندارد. به همین دلیل ما به شما راه جدیدی یاد می دهیم.

همه ی ماشین ها فیوزی به اسم فیوز پمپ بنزین دارد اما جای اون توی ماشین های مختلف متفاوته اگر جای فیوز پمپ بنزین رو بدونید کجاست می توانید با یه سیم برق از مثبت باطری مستقیم به اون فیوز وصل کنید و مستقیماً شلنگ ریل سوخت هم باز کنید تا از شلنگ ریل سوخت بنزین خارج بشه و در انتها با قطع سیم برق دیگه بنزینی خارج نمی شود.

کشیدن بنزین از طریق باک خودرو

این روش همان طور که گفتیم جز کار های قدیمی می باشد و با استفاده از شلنگ، یک طرف آن را در باگ بنزین خودرو قرار بدهید و یک طرف دیگر آن را به سمت دهان خود و با کشیدن بنزین از باگ با کمک دهان، می توانید بنزین را از ماشین خارج کردن و درون یک طرف پلاستیکی بریزید.

سخن پایانی در مورد طریقه کشیدن بنزین از ماشین

همان طور که بررسی کردیم 2 روش برای خارج کردن بنزین وجود دارد که دسته بندی کردیم که اگر خودرو قدیمی باشد می توانید از باک ماشین استفاده کنید ولی اگر ماشین جدیدی باشد و توری داشته باشد، با کمک فیوز پمپ بنزین طبق ویدئو این کار را انجام دهید.

سوالات متداول در مورد طریقه کشیدن بنزین از ماشین

1.در ماشین هایی که در باک توری دارند، بهترین راه برای خارج کردن بنزین کدام است؟

بهترین روش برای این ماشین ها استفاده از سیم رابط و فیوز پمپ بنزین است که به صورت کامل در مورد آن توضیح داده شده است.

2.در ماشین های قدیمی از چه روشی برای خارج کردن بنزین استفاده کنیم؟

در این ماشین ها چون در باک توری ندارند، شما می توانید با کمک شلنگ و باک، میزان بنزین مورد نیاز را خارج کنید.

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه برق خودرو، آموزش برق خودرو، دوره آموزشی برق خودرو
دوره آموزشی برق خودرو