نحوه فعال یا غیر فعالسازی قفل اتوماتیک 206

فعال یا غیر فعالسازی قفل اتوماتیک 206

206 یکی از خودروهای بسیار محبوب است که در میان جوانان طرفداران زیادی دارد. این خودرو دارای آپشن های غیر فعالی است که شما می توانید آن ها را به صورت دستی فعال کنید. یکی از این آپشن ها قفل اتوماتیک است.

بعضی از افراد تمایل دارند به محض حرکت درب خودرو قفل شود. برخی دیگر نیز تمایلی به انجام این کار ندارند. فعالسازی این قفل به ویژه برای افرادی که دارای فرزند کوچک هستند می تواند بسیار مفید باشد. برای حفظ امنیت کودک خود می توانید به محض ورود به خودرو این قفل را فعال کنید.

ما در این مقاله می خواهیم به صورت کامل در مورد نحوه فعال یا غیر فعالسازی قفل اتوماتیک 206 صحبت کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بالا برود و به درستی قفل اتوماتیک 206 را بشناسید، با ما همراه باشید.

چگونه قفل اتوماتیک 206 را فعال کنیم؟

اکنون ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چگونه می توانیم قفل اتوماتیک 206 را فعال کنیم. برای انجام این کار تفاوتی ندارد که از خودروی 206 مدل پایین مالتی پلکس فرانسه یا از خودروی 206 ایرانیزه استفاده میکنید. روش فعالسازی این قفل در هر دوی آن ها یکسان است و تنها یک تفاوت در این میان وجود دارد.

برای فعالسازی این قفل در قدم اول باید سوییچ خودرو را باز کنید. لازم به ذکر است که نیازی به روشن کردن خودرو وجود ندارد. در خودروهای 206 دکمه قفل در بخش جلویی خودرو وجود دارد که باید آن را به مدت 3 ثانیه نگه دارید. در خودروی 206 ایرانیزه پس از گذشت این زمان چراغ هشدار دهنده این قفل  حدود 3 مرتبه چشمک می زند. این موضوع به این مفهوم است که قفل در صورت غیر فعال بودن فعال شده و در صورتی که فعال بوده به حالت غیر فعال در آمده است.

در خودروهای 206 مولتی پلکس این آپشن چشمک وجود ندارد و پس از گذشت این 3 ثانیه یک صدای برینگ مانند از بی اس آی به گوش می رسد. زمانی که این صدا را شنیدید یعنی این قفل فعال یا غیر فعال شده است.

در ادامه گروه آموزشی فن خودرو سایت کارورکس برای شما ویدئویی آماده کرده تا بیشتر با این ماشین آشنا بشوید که این ویدئو شامل:

آموزش ویدئویی فعال یا غیر فعالسازی قفل اتوماتیک 206

سخن آخر در مورد نحوه فعال یا غیر فعالسازی قفل اتوماتیک 206

قفل مرکزی خودرو آپشنی است که به شما این امکان را می دهد تا تمام درب ها را به صورت همزمان قفل کنید. این سیستم نه تنها بر ویژگی های فنی خودرو تاثیر نمی گذارد بلکه امنیت آن را نیز تا حد زیادی افزایش می دهد. ساختار این قفل ها در تمام خودروها یکسان است و تنها در نحوه فعالسازی با یکدیگر تفاوت دارند. در این مطلب نحوه فعال و غیر فعالسازی قفل اتوماتیک 206 را با شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. امیدواریم که از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

سوالات متداول در مورد نحوه فعال یا غیر فعالسازی قفل اتوماتیک 206

1.بهترین اقدام برای رفع خرابی قفل اتوماتیک 206 چیست؟

برای رفع خرابی قفل اتوماتیک این خودرو بهترین کار این است که علت خرابی را تشخیص دهید. پس از آن با توجه به علت خرابی می توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

2.بزرگترین مزیت استفاده از این قفل اتوماتیک چیست؟

از طریق این سیستم شما می توانید کنترل بهتری روی خودروی خود داشته باشید. شما این امکان را دارید که تنها با فشار دادن یک دکمه و از داخل خودرو درب ها را باز و بسته کنید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه برق خودرو، آموزش برق خودرو، دوره آموزشی برق خودرو
دوره آموزشی برق خودرو