آموزشگاه تعمیر موتور خودرو

آموزشگاه تعمیر انواع موتور خودرو

موتور خودروهای خارجی

بخش تعمیر موتور به شکل تخصصی بر روی تعمیرات مشکلات موتور خودرو تمرکز دارد و همچنین می تواند خدماتی مانند تعمیر یاتاقان زدگی و واشر سرسیلندر سوزوندن و روغن سوزی، تعمیر کاتالیزور، عیب یابی و تعمیر خام سوزی و بدکار کردن موتور برای معاینه فنی، رفع صدای اولیه موتور در زمان استارت و روشن کردن موتور و …  را شامل شود. یک تعمیرکار اهل فن و متخصص می تواند طی یک زمانبندی درست و کیفیت بالا به رفع و اصلاح آن ها بپردازد.

ازجمله این فعالیت ها می توان به تعمیرات تخصصی موتور خودرو هم از نظر مکانیکی  و از نظر برقی اشاره کرد. موتور خودرو بی شک قسمت اصلی و قلب تپنده ی خودرو به حساب می آید و در شرایط بروز مشکل نمی شود در مورد آن کوتاهی کرد. با توجه به اینکه پیچیدگی موتور خودروهای خارجی امروزی و وابستگی مستقیم عملکرد قسمت مکانیکی و الکتیکی موتور با همدیگر کاری با حساسیت بالا پیش رو داریم.

شرکت های معتبر خودروسازی مثل بی ام و، بنز، تویوتا، لکسوس، هیوندای، آئودی و … همیشه برای ساخت موتور خودوهای خود از بهترین قطعات استفاده می کنند. حتی با این شرایط، با زیاد شدن هر روزه  استفاده از خودرو در زندگی روزمره، تعمیر و نگهداری خودروهایی که در حال مصرف هستند گوشه ای از هزینه های هر خانوار را تشکیل داده است.

از آنجایی که استفاده از متخصصان و کارشناسان از مهمترین قسمت استفاده ازمنابع درست و قابل اطمینان در صنعت خودروسازی و تعمیز است، به همین خاطر سپردن این کار به افراد ناشی و بی تجربه خساراتی جبران ناپذیر از جمله افت شدید خودرو را در بر خواهد گرفت. پس با توجه به این موضوع صاحبان خودرو همواره به دنبال حرفه ای ترین و متخصص ترین تعمیرکار هستند تا از خسارات احتمالی پیشگیری کنند. در آموزشگاه فنون خودرو با انجام کارهای عملی بر روی موتورهای زنده ی خودرو به کمک اساتید برجسته و نامی ما از شما یک متخصص ماهر خواهیم ساخت.

زمانی که موتور خودروی شما از سمت میل لنگ، رینگ و پیستون، بلوک سیلندر، یاتاقان های متحرک وثابت و … به شکلی آسیب دیده باشد که برای رفع عیوب و تعمیر آن احتیاج به پیاده کردن کامل موتور از روی اتاق خودرو جدا کردن تک تک اجزای آن از یکدیگر باشد،َ در این زمان می گویند که موتور خودرو به یک تعمیر اساسی نیاز دارد.

در این روند معمولا سرسیلندر و قطعات وابسته نظیر سوپاپ ها، بلوک سیلندر، یاتاقان ها، بغل یاتاقانی و… به کارگاه تراشکاری فرستاده می شوند تا بعد از سنگ خوردن ، آب بندی و آماده سازی بر حسب مقدار خسارت وارد شده و دفرمه شدن اجزای مرتبط به کارگاه مکانیکی برگردانده شده و استاد تعمیرات خودرو تمامی اجزای موتور را مجددا مثل روز اول و صد البته با بسیاری از قطعات نو سرهم کرده وآنرا روی خودرو جاگذاری میکند.

این شکل از تعمیرات، همانگونه که از اسمش پیداست، پر هزینه ترین و کامل ترین نوع رفع عیوبی است که می تواند روی یک خودرو انجام داد.

شرح دوره تخصصی موتور خودروهای خارجی

دوره آموزش موتور خودروهای خارجی یک دوره آموزشی کاملا تخصصی و حرفه‌ای است. این دوره آموزشی حاوی مباحث ارزشمند و حرفه‌ای است که هر کدام از این مباحث می‌تواند شما را به یک متخصص تبدیل کند.

مباحث دوره آموزش موتور خودروهای خارجی

موتورهای خودروهای :

  • بنز (Benz)
  • بی ام و (BMW)
  • مزدا (Mazda)
  • نیسان ( Nissan)
  • کیا (Kia)
  • هیوندای  (Hyundai)

 

 

________________________________


مزایای دوره آموزش موتور خودروهای خارجی فنون خودرو

کار عملی آشنایی کامل با ساز و کار موتور خودروهای خارجی تنها بخشی از مزایای این دوره شگفت انگیز است. بارزترین مزایای دوره آموزش موتور خودروهای خارجی  عبارت است از:

  • با توجه به فراوانی نکات تخصصی، آموزش فشرده طی مدت زمان کم اما با زبانی ساده
  • سطح تخصصی بالا و کمک برای ورود به بازار کار
  • صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی
  • آموزش کامل و جامع و بی نیازی از سایر دوره‌های آموزشی
  • دسترسی مناسب از تمام قسمت های شهر، نزدیکی به مترو و BRT
  • پشتیبانی کارآموزان بعد از اتمام دوره
  • فراهم کردن خوابگاه مناسب برای کارآموزان شهرستان

مدت زمان و شهریه دوره آموزش موتور خودروهای خارجی

این دوره آموزشی طی 5 جلسه برگزار خواهد شد. هرجلسه 4 ساعته در شهر تهران برای کار آموزان فعال خواهد بود تا بتوانند به تخصص کاری و حرفه‌ای دست یابند. شهریه این دوره مبلغ  6.800.000 تومان است.

نکات مهم برای انتخاب آموزشگاه تعمیرات تخصصی موتور خودروهای خارجی
  • تجهیزات به روز و کافی برای آموزش
  • تجربه و مهارت اساتید
  • محتوای آموزشی مناسب و به روز
  • کیفیت دوره های عملی

مدرک پایان دوره تخصصی موتور خودروهای خارجی

در انتهای دوره به شما مدرک تخصصی زیر نظر فنی و حرفه ای داده می شود. و در صورت نیاز گواهینامه بین المللی pcms  استرالیا  و tap انگلیس اعطاء خواهد شد.

وضعیت بازارکار تعمیرات موتور خودروهای خارجی

با توجه به گران شدن قیمت خودروهای موجود در بازار کشورمان، به دنبال آن هزینه ی نگهداری و تعمیر آن ها هم بالا رفته و این مسئله به دغدغه ای زیاد برای قشر پایین تر جامعه تبدیل شده است و بویژه هزینه ی تعمیر موتور خودروهای با کیفیت پایین داخلی مانند انواع پژو می تواند مانند چالشی اصلی برای اقشار مختلف در جامعه باشد.

تحریم صنعت خودروسازی کشورمان، ضرر انباشته ی شرکت های خودروسازی، عدم پرداخت سر موعد طلب قطعه سازان از طرف شرکت های بزرگ داخلی که سبب شده بعضی از کارخانه های قطعه سازی با مشکلات فراوانی در مسیر تولید روبرو شوند و در نهایت با عرضه ی محدود محصولات آنها در بازار مواجه می شویم و همچنین بعضی دلالان در این میان سودجویی میکنند، همه ی این ها از دلایل منطقی و غیر منطقی برای گران قیمت شدن لوازم یدکی و خدمات در ارتباط با خودرو در ایران به حساب می آید.

در این میان هم افرادی هستند که موتور خودرویشان احتیاج به تعمیر اساسی موتور پیدا کرده است.

موتور خودروهای لوکسی مانند مرسدس بنز مهندسی منحصر به فرد خود را دارند. کمپانی بزرگ و مشهور بنز که اولین تولید کننده  خودروهای بنزینی در سراسر جهان می باشد، تولیدات خود را در کلاسهای متفاوتی دسته بندی کرده است و همانگونه که احتمال خراب شدن موتور یا دیگر قطعات خودرو با  توجه به مهندسی هوشمندانه و دقیق آن بسیار کم است، تعمیرات انها نیز کاری بس دشوار است و به مهارت و دانش و تخصص بالایی نیاز دارد. درنتیجه با فراگیری دانش تعمیر موتور خودروهای خارجی  در آموزشگاه فنون خودرو می توانید در میان این تعداد بالای خودروهای خارجی از محدود متخصصان تعمیرات خودروی خارجی باشید.

وسایل نقلیه یکی از مهم ترین وابستگی امروزه ی مردم در سراسر دنیا به حساب می آید. با رخ دادن کوچکترین مشکل در خودرو اکثرا دچار مشکل می شوند و کارهایشان عقب می افتد که این امری غیر قابل تحمل وبسیار آزار دهنده است.

پیش نیاز دوره تعمیرات تخصصی موتور خودروهای خارجی

دوره مکانیک خودرو درجه 2 پیش نیاز تعمیرات موتور خودروهای خارجی  است.

4.3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزشگاه برق خودرو، آموزش برق خودرو، دوره آموزشی برق خودرو
دوره آموزشی برق خودرو